DANMARKS største og bedste guild!

"
ongZ wrote:
"
Xeppy wrote:
Hvad skal guiden egentligt hedde? Jeg stemmer på enten Vikings, eller The OngZzzzz


HAHA, så selvfed er jeg dog ikke! :D Vikings lyder som en god idé, dét kalder vi os! (Hvis jeg når at tage navnet).

"
Ouroboros226 wrote:
Im Norwegian and would love to join you guys.

However - I much prefer to speak English in the chat. I simply feel it is an easier language to express yourself with (Just a personal preference). Im guessing you wouldnt want people to speak danish, norwegian AND english? :S



Hele idéen er sådan set, at vi kan tale dansk/norsk med hinanden, da det, for en del mennesker, er mere trygt og afslappende end at skulle skrive på engelsk :P - Lige netop derfor at svenskere ikke skal med, da de skriver mærkeligt (og ikke har givet os Skåne tilbage endnu).

Hvis du vil tale engelsk er der nok bedre guilds til formålet :-)


hahaha:D

De skide svensker:D
Hej,

Jeg vil med glæde hoppe med (:

Lyeder spændende.
"
Burmeister99 wrote:


hahaha:D

De skide svensker:D


Præcis! :P


"
IzorkX wrote:
Hej,

Jeg vil med glæde hoppe med (:

Lyeder spændende.


Så er vi oppe på 48! :-)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
"
ongZ wrote:
"
Burmeister99 wrote:


hahaha:D

De skide svensker:D


Præcis! :P


"
IzorkX wrote:
Hej,

Jeg vil med glæde hoppe med (:

Lyeder spændende.


Så er vi oppe på 48! :-)


Nu skal i være søde ved vore svenske naboer, jeg skal faktisk igennem Sverige for at komme til det rigtige Danmark :)
"
Granhammer wrote:
"
ongZ wrote:
"
Burmeister99 wrote:


hahaha:D

De skide svensker:D


Præcis! :P


"
IzorkX wrote:
Hej,

Jeg vil med glæde hoppe med (:

Lyeder spændende.


Så er vi oppe på 48! :-)


Nu skal i være søde ved vore svenske naboer, jeg skal faktisk igennem Sverige for at komme til det rigtige Danmark :)


Det er jo storebror.. Småbrødrene skal da lige drille lidt :-p
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
hmm ifølge de nye 1.0 patchnotes, er guilds begrænset til 30 personer, med mindre man køber ekstra plads. Hvilket vel betyder at vi kommer til at spytte lidt i kassen for at få alle med???
"
Rambostyrer wrote:
hmm ifølge de nye 1.0 patchnotes, er guilds begrænset til 30 personer, med mindre man køber ekstra plads. Hvilket vel betyder at vi kommer til at spytte lidt i kassen for at få alle med???


Ja, vi taler lidt om det på side 12. Jeg betaler for at få alle 48 med i morgen - måske lægger jeg også ud for 60 (kommer lidt an på, om det er en vanvittig pris for at udvide). Derefter håber jeg lidt på, at der er andre som vil give lidt points til guilden, så vi kan åbne op for flere, hvis der skulle være det.
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Mange som skal spille nemesis her?
Jeg har også nogle point jeg kan donere, så vi kan få guilden ordentligt op at køre:)

Og jeg regner med udelukkende at spille nemesis, så så er vi hvert fald 2 Adrinatoren:)
"
adrinatoren wrote:
Mange som skal spille nemesis her?


Jeg regner med at skifte lidt mellem Nemesis og Domination.



"
KaptajnGejl wrote:
Jeg har også nogle point jeg kan donere, så vi kan få guilden ordentligt op at køre:)

Og jeg regner med udelukkende at spille nemesis, så så er vi hvert fald 2 Adrinatoren:)


Godt at høre! :D
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info