DANMARKS største og bedste guild!

"
Niraxz wrote:
Kom til at tænke på release, og om der er dannet grupper? for hvis ikke, så kunne jeg evt skrive hvilket build jeg tænker på at lave og andre kan skrive deres build.

så kan vi evt. få nogle der passer godt ind i diverse groups :) (lad os sige alle ranged der mangler noget/nogen at tanke for dem).


Det ser ud til, at guilds kommer til at virke cross-league, så det bliver nemt at møde folk i ingame chatten på den måde. Så kan den slags jo aftales der inde. Jeg tror sandsynligheden for at fange folk ingame er noget større end i denne tråd. Dog opfordrer jeg da til, at folk bruger denne tråd også, så folk kan aftale at game, hvis de ikke er ingame.
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
ja mon ikke vi får en form for guild forum osse kunne jeg da forstille mig nu må vi se :)
@Stodderkonge
"
Niraxz wrote:
"
Xeppy wrote:
Hvor mange er klar på at starte forfra når de nye leagues starter? Det kunne være fedt at få en Nemesis gruppe op at køre!



Helt enig Xeppy!



De som starter på Nemesis i morgen og vil levle raskt, inviter asap slik at man får dannet en gruppe. Jeg forventer cruel within 2,5-3 timer MED nytt content (act 3X + ny (easy) act 3 boss) etter serveren er åpnet.

Jeg kommer til å være RoA-ranger.

:)
Last edited by Pesstrong on Oct 22, 2013, 5:18:34 AM
Jeg er frisk ^^
Kommer nok til at prøve begge nye leagues af.

/sorxian
IGN: Sorxianspec
Hey guys.

Jeg har tilføjet Norge som en del af guilden også. Vi skriver jo næsten ens, og jeg tror det er meget godt, hvis vi kan samles om PoE og få en stor guild med masser af liv! :-)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Er også klar har dog ikke spillet poe i et godt stykke tid efterhånden er nok temelig rusten:( spiller kun hc ses d. 23 mates
"
Flexicat wrote:
Er også klar har dog ikke spillet poe i et godt stykke tid efterhånden er nok temelig rusten:( spiller kun hc ses d. 23 mates


Det er helt fint! Dette er en guild for alle. Nu hvor det ser ud til der er cross-league chat, så er det ligemeget, hvilken league man spiller i, da man hele tiden vil kunne chatte med guilden :-)

Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Ok, 30 medlemmer - og så kan der købes flere pladser. Lad os lige se den pris så :-/

Ser dog ud til, at der kan doneres point til guilden, så hvis folk har lyst, kan smide nogle stykker hen, så vi kan vokse mere.
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Last edited by ongZ on Oct 22, 2013, 8:11:27 AM
Hvordan vil du fordele de 30 pladser i guilden ?
"
Granhammer wrote:
Hvordan vil du fordele de 30 pladser i guilden ?


Jeg regner med at prisen for ekstra pladser er rimelig. Så jeg betaler for, at alle som har skrevet i denne tråd kan komme med i første omgang. Og så håber jeg, at nogle vil give lidt points til guilden, så jeg ikke står alene med at betale for yderligere som vil med i guilden :-)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info