DANMARKS største og bedste guild!

"
Rugs wrote:
Er klar, men bor pt i Japan (indtil Januar) så min tidszone er rimelig skæv i forhold til DK, men hvis der er nogle no-lifers, der spiller om dagen i DK, så passer det perfekt :)


Det for alle. Ideen med denne guild er mest at samle folk, så man nemt kan møde danskere - hvilket kan være lidt besværligt, som det ser ud lige pt.
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Bump
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
jeg er dansk og hvorfor ikke:D?
lidt hygge er der vel plads til :) så jeg er frisk
Er der en der gider uddybe hvad det vil sige at være en del af at guild i poe?

Hvad er det for et sammenhold i går efter?

Jeg kunne godt være interesseret, men jeg ved ikke hvad det er jeg skal være interesseret i...

På forhånd tak.
Jeg er frisk :)
"
Er der en der gider uddybe hvad det vil sige at være en del af at guild i poe?

Hvad er det for et sammenhold i går efter?

Jeg kunne godt være interesseret, men jeg ved ikke hvad det er jeg skal være interesseret i...

På forhånd tak.


Nu er oplysningerne jo ikke så specifikke endnu, så hvordan det helt præcist bliver, ved vi ikke med sikkerhed. Men det, som jeg lægger mest vægt på, er, at det bliver en god mulighed for at have kontakt med danskere. Denne guild er ikke tiltænkt som en guild, hvor man har forpligtelser og skal møde op til clan wars og sådan. Det er bare for at vi kan møde danskere og skabe et community.

Og selvfølgelig skal folk være søde mod hinanden og ikke scamme guildens medlemmer.
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Last edited by ongZ on Oct 4, 2013, 11:17:59 AM
"
ongZ wrote:
"
Er der en der gider uddybe hvad det vil sige at være en del af at guild i poe?

Hvad er det for et sammenhold i går efter?

Jeg kunne godt være interesseret, men jeg ved ikke hvad det er jeg skal være interesseret i...

På forhånd tak.


Nu er oplysningerne jo ikke så specifikke endnu, så hvordan det helt præcist bliver, ved vi ikke med sikkerhed. Men det, som jeg lægger mest vægt på, er, at det bliver en god mulighed for at have kontakt med danskere. Denne guild er ikke tiltænkt som en guild, hvor man har forpligtelser og skal møde op til clan wars og sådan. Det er bare for at vi kan møde danskere og skabe et community.

Og selvfølgelig skal folk være søde mod hinanden og ikke scamme guildens medlemmer.


Bare skriv mig på listen.

Har i invaderet en global chat og gjort den jeres egen endnu?


Edit: Det ser ud til der allerede er et "danish corner" kørende.

Index->offtopic->Round the World - See here for direction to your Community

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/5839/page/19

Ved ikke hvor aktiv den er.
Last edited by VeryBrightLight on Oct 4, 2013, 11:33:18 AM
"
"
ongZ wrote:
"
Er der en der gider uddybe hvad det vil sige at være en del af at guild i poe?

Hvad er det for et sammenhold i går efter?

Jeg kunne godt være interesseret, men jeg ved ikke hvad det er jeg skal være interesseret i...

På forhånd tak.


Nu er oplysningerne jo ikke så specifikke endnu, så hvordan det helt præcist bliver, ved vi ikke med sikkerhed. Men det, som jeg lægger mest vægt på, er, at det bliver en god mulighed for at have kontakt med danskere. Denne guild er ikke tiltænkt som en guild, hvor man har forpligtelser og skal møde op til clan wars og sådan. Det er bare for at vi kan møde danskere og skabe et community.

Og selvfølgelig skal folk være søde mod hinanden og ikke scamme guildens medlemmer.


Bare skriv mig på listen.

Har i invaderet en global chat og gjort den jeres egen endnu?


Der skulle gerne komme guild chat. Hvis du ikke er klar over det, så komme der Guild-support ved release patchen den 23. oktober. Så derfor ville jeg gerne have folks tilkendegivelser, så vi kan få en dansk guild op at stå hurtigt fra den 23. oktober af :)

Så derfor, når først folk er i guilden, burde vi have vores egen chat.
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
"
ongZ wrote:


Der skulle gerne komme guild chat. Hvis du ikke er klar over det, så komme der Guild-support ved release patchen den 23. oktober. Så derfor ville jeg gerne have folks tilkendegivelser, så vi kan få en dansk guild op at stå hurtigt fra den 23. oktober af :)

Så derfor, når først folk er i guilden, burde vi have vores egen chat.


Aah, det har jeg ikke fået med i farten. Fedt.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info