DANMARKS største og bedste guild!

Siden 48stk er interessert, så er det vel kanskje best å dele guilden mellom nemesis og domination
"
adrinatoren wrote:
Mange som skal spille nemesis her?


Virker som det er endel , håper det blir laget en skilled levling-gruppe fra start.
"
adrinatoren wrote:
Siden 48stk er interessert, så er det vel kanskje best å dele guilden mellom nemesis og domination


Jeg ved ikke, om du har læst det, men chatten i en guild er cross-league. Det vil sige, at vi kan alle chatte med hinanden. Derfor er det klart en fordel at vi alle er samlet, så man i guild chatten kan spørge, om der er nogen, som er interesseret på at spille Nemesis eller Domination (eler whatever) :-)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
"
ongZ wrote:
"
adrinatoren wrote:
Siden 48stk er interessert, så er det vel kanskje best å dele guilden mellom nemesis og domination


Jeg ved ikke, om du har læst det, men chatten i en guild er cross-league. Det vil sige, at vi kan alle chatte med hinanden. Derfor er det klart en fordel at vi alle er samlet, så man i guild chatten kan spørge, om der er nogen, som er interesseret på at spille Nemesis eller Domination (eler whatever) :-)


Aha :) Må kjøpe nok plasser til alle da, hehe :)
"
adrinatoren wrote:
"
ongZ wrote:
"
adrinatoren wrote:
Siden 48stk er interessert, så er det vel kanskje best å dele guilden mellom nemesis og domination


Jeg ved ikke, om du har læst det, men chatten i en guild er cross-league. Det vil sige, at vi kan alle chatte med hinanden. Derfor er det klart en fordel at vi alle er samlet, så man i guild chatten kan spørge, om der er nogen, som er interesseret på at spille Nemesis eller Domination (eler whatever) :-)


Aha :) Må kjøpe nok plasser til alle da, hehe :)


Ja, vi må se, hvor mange vi ender op på. Lige pt ryger vi i hvert fald over 50.
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Jeg regner også med, at spille Nemesis.
Jeg er frisk på at joine, har dog ikke været aktiv i et stykke tid, men regner med at indhente lidt tabt tid :P

Så skriv mig på...

Vil primært spille på nemesis
Last edited by Jurge on Oct 22, 2013, 2:20:25 PM
Jeg er med!
Spiller Standard atm.
Godt godt! Flere nemesis spillere:)

Forhåbentligt kan vi med tiden få en map group op at køre, det kunne være fedt!
Sådan 51 medlemmer! Så er målet på de 50 inden release nået ;-)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info