DANMARKS største og bedste guild!

bump
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Jeg har sagt at jeg er med på en dansk guild, men vil se hvor aktiv den bliver, og hvor mange spillere der kommer til at være på hardcore/nemesis, fordi kommer til at spille eksklusivt der.

Hvis der ikke bliver megen aktivitet ender det nok med at jeg smutter i en pvp guild, kommer nemlig til at spille meget level 28 pvp :)
Bump
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
nå drenge læst den nye balance post haps for nogle lækre ændringer lige. og så er der så lige smutteren med auras :)

og vi må da håbe de laver guilds med rigeligt plads. :D

42 på listen og jeg kender stadig et par slackers der ikke har skrevet her endnu og er kommet på listen.

god ferie til folket :)
@Stodderkonge
"
stodderkonge wrote:
nå drenge læst den nye balance post haps for nogle lækre ændringer lige. og så er der så lige smutteren med auras :)

og vi må da håbe de laver guilds med rigeligt plads. :D

42 på listen og jeg kender stadig et par slackers der ikke har skrevet her endnu og er kommet på listen.

god ferie til folket :)


Ja, det håber jeg sørme også! Den skulle jo gerne kunne blive stor :D
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Under 6 dage tilbage =) Skal nok blive godt.
En dansk guild lyder godt. Sign me up :-)
bump!
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
bump
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Kom til at tænke på release, og om der er dannet grupper? for hvis ikke, så kunne jeg evt skrive hvilket build jeg tænker på at lave og andre kan skrive deres build.

så kan vi evt. få nogle der passer godt ind i diverse groups :) (lad os sige alle ranged der mangler noget/nogen at tanke for dem).

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info