- Swedish Community -

"
Doffe79 wrote:
Doffitch är död... kämpar vidare i standard league :(

RiP!
Lycka till med en ny gubbe!
Är för nuvarande död på min BitchesBeWitches, så du kan ändra namnet till PikaCute :)
Vilket ign som helst fungerar för alla gubbar, js :p

Skitterys, anarchy just nu, funderar på att köra lite onslaught om någon känner för att teama upp, jobbar den här veckan ut så jag har inte så mycket tid, men efter det har jag lov och tid till att gamea lite.

Skulle gärna teama upp för lite races, provade nya descent.. gillar det, dog på rhoas >_<
If you read this you owe me an exalt.
If your friends aren't playing Path of Exile, are they really your friends?
IGN = @MattFromSweden
"
nikals wrote:
(..) Någon som har en Teamspeak-server föresten?

Kika på första posten. Det finns info där.

"
Sareze wrote:
Anarchy League:
_Saxon_ lvl 60 Duelist

Hardcore League:
Sareze lvl 48 Duelist
FeelMyDagger lvl 25 Shadow
TemplarTempest lvl 33 Templar

Done.

"
iDecibel wrote:
Är för nuvarande död på min BitchesBeWitches, så du kan ändra namnet till PikaCute :)

Rest In Pieces. Done.

"
(..) Skitterys, anarchy just nu

Done.
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
"
iDecibel wrote:

Må PikaCute ha bättre stridslycka!
Eh, tog nyss bort Skitterys så det går nog inte att pma den, sätt upp SkitterBlow ist. :p
If you read this you owe me an exalt.
If your friends aren't playing Path of Exile, are they really your friends?
IGN = @MattFromSweden
En liten bump.
Igång och mappar nu på Onslaught! Ganska torrt med maps precis när man kommit igång med det. Hittade dock en
här om dagen, vet inte om det är värt att sälja den eller bara köra den. Kom igen folk, mappa med mig på Onslaught! : D

IGN: DUELIST_IN_DEEPERZ
Pants of Textile
Last edited by nikals on Jul 5, 2013, 6:44:30 AM
"
Eh, tog nyss bort Skitterys så det går nog inte att pma den, sätt upp SkitterBlow ist. :p

Done.

Hoppas ni lirar för fullt nu, för snart kommer jag och våldsgästar och lirar skjortorna av er. Så snart jag slutat jobba. Men ska nog kunna dra in en sväng senare eller imorgon cch kolla läget lite. :)
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
RIP DUELIST_IN_DEEPERZ lvl 81

Dog av voidbears och tittybitches i en map med GMP och Extra fire damage :D good times
Pants of Textile

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info