- Swedish Community -
" Gött mos, Göteborgare! Ska prova Descent Race, någon mer som ska testa? | |
Yes, ska testa hade jag tänkt, låter ju ganska kul faktiskt. Får man lov att be om invite till ts förresten?
"Axe bad! Fix please!"
|
|
" Ja det får man :) Invite skickad. | |
Tja!
Lirar bara Onslaught. För tillfället en lvl 61 pre-CI Split Arrow IGN: Zaikadelic | |
--- Uppdaterat fler namn till första posten.
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
Tjo lirar standard med en main 83 summoner o lite andra chars. Har just installerat TS också men clueless hur det funkar =) Brukar mest sitta på skypen
En Norrlänning btw så kan va svårt o förstå mig =) Och va fan hata TS, skype är ju så mycke bättre ljud kvalitet på tycker jag =) Last edited by Vaindolf on Jun 28, 2013, 4:43:58 PM
| |
Spela idag min första Descent race och de gick ju sådär.
Shadow, kom till lvl 7 och dog i strid mot Boss Alira och assisterad av många goatmen. Det var helt klart intressant, upplägget är helt annorlunda om man jämför mot andra races. Någon annan? | |
Trevligt med lite svenskar :) Precis kommit tillbaks till PoE i och med de stora senaste patcherna. Lirar endast HC (Onslaught nu) och håller på att levla en Duelist. Ska börja med maps så fort som möjligt, saknar map-grindandet! Är lvl 54 just nu så om någon är runt min level och vill progressa igenom Merciless så kan ni adda mig :)
IGN: DUELIST_IN_DEEPERZ / nikals Pants of Textile Last edited by nikals on Jun 30, 2013, 11:54:11 AM
| |
Pants of Textile
|