- Swedish Community -
Bam!
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
Bambam! Bumpar för syns skull.
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
hej!
Snälla kan någon förklara för mig hur går man med en SVENSK grupp i spelet? jag har inte spelat så myt så ni för gärna förklara lite mer noggrant:) mvh SR | |
Kanske tillägna en Global kanal för svensk chat kanal? Eller har ni redan en?
Jag lirar mest Standard och endgame content om det är någon likeminded som vill chilla å spela tillsamans. Har 90+ 2hand marauder som jag mappar med! IGN Rai_Grottpojken // Grottpojken Mirror Service thread:
- https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3074790/page/1 |
|
" Hur menar du med en svensk grupp? Jag driver en svensk facebook-grupp som bygger på den här tråden, om det var det du menade. Det är nog ingen idé att lägga till mig på Path of Exile, eftersom jag för nuvarande är inaktiv för att jag har massor av annat att göra, men ta dig en titt i facebook-gruppen, vet ja. Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
Tjena, hoppade tillbaka in i poe nu med nya perandus. nån som driver något trevligt guild man kan joina. vet inte hur aktiva folk är från Sverige, eller hur egentligen aktiva guild's brukar vara i poe, men vore ju trevligt med lite svenskt folk man skulle kunna köra lite maps med samt om man har nån fråga så slipper man googla varenda gång.
Bara messa mig. tack |
|
Hej finns det nån här som kan multimodda i psc , ger tip såklart! adda archshoot i spelet isåfall!
| |
Hejsan jag vill lära mig spelet lite bättre. Känner mig förvirrad av crafta gear i rätt ordning vilka stenar vilken gear vilka stats och hur jag får dom statsen man vill ha osv.
Vad är bra vad är dåligt. Vad ska man plocka upp vilka vita items kan va bra, blå gul listan görs lång. Det är mycket att hålla koll på som jag sätt på alla youtube tips man tittat på. Har en lvl 50 hunter och min marauder, Finns jätte bra youtube videos men jag får blackout när jag ska prova själv när problem inträffar läser forum som oftas är på högere nivo en vad jag är på. Har stor erfarenhet av world of warcraft Diablo 2 raidat på hc nivo ulduar server first hardmode. Jag va så jävla häftig när jag började spela detta gamet men det fick jag äta upp. Jag ser hur bra gamet är fast kommer inte rätt riktning. Tror mitt problem är att jag försöker bli pro på en dag eller något. Försökt få mina diablo vänner wow vänner hit fast ingen bryr sig om spelet men det gör jag. Undrar om det finns några som vill lira med mig snacka lite skype eller vent ts, Kille 30 år |
|
Bumpelibompa!
Har inget att säga, ville bara ge tråden lite liv igen kanske :) |