- Swedish Community -
Tjena grabbar :) kör standard och är lvl 70 på en dualist och 66 på en shadow :) trevligt med mer svenskar ! :D
| |
Härligt att det tar lite fart! ja e mitt uppe i en flytt så ja får fixa TS o allt sådan efter.
Jobbar dessutom upp en LA duelist, är på lvl 55 nu, standard. IGN: Gahrlaag
Wiki - http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Path_of_Exile_Wiki Move de sync from de bathroom to de kitchen for better flow! crisis solved. | |
" Tillagd. Från och med imorgon eller Torsdag så ska jag nog kunna bli lite aktiv igen och spela. Det är mycket med jobb, möten och sån skit just nu. Jättekul att vi fått in ännu fler svenskar i tråden. Dock, ser jag inga ingame-nick på de senaste som nämnt att de spelar. evolves Vaindolf Kan hända att jag missat någon mer, säg till bara isf så grejar jag det. Ni får gärna nämna er league, IGN (ingame-namn) om ni vill bli addade till första posten så att andra kan adda er och spela med er. :) Så vitt jag vet kan man inte adda accountnames ännu, eller? E: La till info om Kemichal's TEAMSPEAK-server i första posten. Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54 Last edited by skmzarn on Jul 1, 2013, 3:34:00 AM
| |
Kan lägga till mina in-game-name's också, dock så jag spelar flera karaktärer i olika leagues.
Standard: Derp_DunkahDunkah level 58 Marauder Derp_Fuckalot level 59 Templar Hardcore: Derp_Trollololl level 39 Duelist Anarchy: Derp_dongle level 51 Duelist Derp_Zorrodarth level 38 Templar Håller på att testa en Duelist på Standard just nu, började inatt, får se hur långt man kommer innan det bygget bryter ihop ;) Har nog testat 100 byggen sedan jag började förra året, kommer alltid på något nytt roligt bygge att testa, dom här är skapade senaste månaden, tänkte väl att några av dom ska till endgame i alla fall. Jag är mest ute i sommarstugan för närvarande så det blir inte så mycket tid till PoE, men normalt så sitter jag 10+ timmar per dygn (mest kvällar och nätter). Skoj med mycket folk här :) | |
" Nää, det funkar inte :/ " Nice! Kan säga att det va rätt kul i helgen med ett par 5st i TSen. Vi lyckades få ihop ett 4-pers party i onslaught, riktigt härligt! Last edited by Kemichal on Jul 2, 2013, 5:21:21 PM
| |
Tja igen!
Blivit en del folk nu. tänkte bara höra om någon försöker sig på dem i princip omöjliga challenges på Onslaught/anarchy, hade varit ball om man kunde hjälpa varandra med olika maps och sånt. Har för övrigt en ny karaktär på onslaught som kommer vara Main: "MimOSiCI" e dock bara lvl 55 just nu. Ska även lvla upp dom andra klasserna till 60. PS: Nån som ska köra 1 week race den 13 juli,typ semi-hardore? |
|
Doffitch är död... kämpar vidare i standard league :(
IGN: Standard - LightningMachine
| |
" Tråkigt, Rest In Pieces.. Vad hände? ---- Uppdaterat första posten med dödsfallet och även fler namn som nämnts i tråden. Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54 Last edited by skmzarn on Jul 2, 2013, 9:28:51 AM
| |
Lvl 67 nu och grindar sönder Fellshrine. Väntar så länge som möjligt med Vaal :(
Någon annan som är runt lvl 70? Jag tänkte börja nöta maps så fort som möjligt, som sagt. Om någon annan här är sugen på maps om några dagar, så adda! =D Ska ta och adda lite folk som står med på första sidan också. Någon som har en Teamspeak-server föresten? " R I P <3 Pants of Textile
| |
Hmmm account name fungerar ej.
Här kommer karaktärer. Anarchy League: _Saxon_ lvl 60 Duelist Hardcore League: Sareze lvl 48 Duelist FeelMyDagger lvl 25 Shadow TemplarTempest lvl 33 Templar |