- Swedish Community -
Japp, då har man lirat i 35 timmar. Har vilat lite och ska köra några timmar till nu tror jag.
Adda mig gärna. viska till mig innan du addar mig som vän å se om jag är online. Är jag offline så adda mig ändå om du vill. Det står lite längre ner i posten hur du addar någon som är offline. Mina in-game namn är följande: Anarchy: BubblarenA och BubblarenW Onslaught: BubblarenOW Standard: Barahk, Kastarspik och Bubblaren För att lägga till mig som vän i spelet om jag inte är online så skriver du följande i chatten: /friend Bubblaren Det spelar ingen roll vilket av mina in-game namn du väljer. Jag kommer se en friend invite nästa gång jag loggar in. Känn Lugnet. D. |
|
Tjena igen gott folk.
Från och med imorgon så kommer jag spela större delen av tiden fram till söndag.. Häng på vet ja.. D. |
|
Tjena
Vad tror ni om de nya serierna som starta iom 1.0? Fastnade aldrig för varken anarchy eller onslaught men de nya verkar ju vara skoj iaf baserat på den lilla info man lyckats läsa sig till. ign standard: Fat_Ass_LA
daomination: MS_PantsOnFire |
|
Anarchy
magmamuff lvl 83 discharge witch Kommer eventuellt bränna igenom lite låga maps imorgon om någon vill haka på och leecha xp :) |
|
Kör Hardcore lite då och då skulle gärna ha några att lira med (mina polare har break/spelar skitspel)
Kört D2 standard/LoD ladder alltid HC gillar konceptet. D3 var en stor besvikelse. Har ett vanligt 7-16 jobb men ska försöka lira lite på den nya ligan Nemesis. IGN: JoyAu 69 EK Aux's build / JoythanksP 78 cisporkmfboring Har mic ts/vent/skype Last edited by razielfs on Oct 17, 2013, 12:15:58 PM
| |
Right, jag har inte varit inne på PoE på månader, känns det som. Hursomhelst, lite sugen på att testa vid releasen.
Kommer behöva ändra första posten också i och med att den inte gäller längre nu när leagues avslutats och ska börja på ny kula, så bortse namn och sånt för det stämmer inte för fem öre. Spelar folk? :) // PoE's Swedish Hangout (Facebook) Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
Dåligt med fart i den här tråden verkar det som. Det måste väl finnas någon som sitter och nöter så här efter release?
Om det finns någon som är sugen på att härja lite så adda ign: smuttse | |
" Hallå allihopa! Jag började faktiskt lira detta spel idag, har blivit lvl 7. Men helt ärligt så skulle jag behöva lite hjälp med "allt". Gärna på skype eller så. IGN: Schumakin |
|
Nån som vet av nåt svenskt casual guild i poe?
| |
ingen svensk som vill lira ihop?? e ranger i lvl 30...
ign _Kenek_ |
|