- Swedish Community -

Tjaha allihopa.

Jag skrivit i den har traden for flera flera veckor sedan, men den har inte varit uppdaterat.
Jag skickat PM till bodde den original-postare och Kemichal for o skaffa mig IP till TS servern, men dom bodde tva har ochsa inte svarat.

Da tankte nagra av oss att dom kanske inte spelar langre.

Vilket gjorde oss att lagga ihop ett TS servern sjalv.
Jag ar agare till en tek-foretag sa det ar enkelt och billigt for mig att donatera en TS servern till er allihopa.
Servern IP ar: 162.209.98.156
Ni far garna hoppa pa och anvanda.
Dom som ville gora sin egna grupper / clanner osv ni far garna medela mig eller Disillusionist och vi satter ihop dig i din egen kanal + admin.

Finns inget losenord till servern.
Servern sitter pa min cloud i Virginia -- testat med ping till Sverige och det ligger runt 100ms vilket e skitbra.

Valkommen alla svenskar/norrman/(ok danskar med:)

Ha det sa gott!!!
[FORGE] Guild /view-thread/1664516
[SHOP] /view-thread/393743
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Want to join a MULTI-GAMING community including one of POE's oldest guilds???
==> https://gamersforge.com
"
mythal wrote:
Tjaha allihopa.

Jag skrivit i den har traden for flera flera veckor sedan, men den har inte varit uppdaterat.
Jag skickat PM till bodde den original-postare och Kemichal for o skaffa mig IP till TS servern, men dom bodde tva har ochsa inte svarat.

Da tankte nagra av oss att dom kanske inte spelar langre.

Vilket gjorde oss att lagga ihop ett TS servern sjalv.
Jag ar agare till en tek-foretag sa det ar enkelt och billigt for mig att donatera en TS servern till er allihopa.
Servern IP ar: 162.209.98.156
Ni far garna hoppa pa och anvanda.
Dom som ville gora sin egna grupper / clanner osv ni far garna medela mig eller Disillusionist och vi satter ihop dig i din egen kanal + admin.

Finns inget losenord till servern.
Servern sitter pa min cloud i Virginia -- testat med ping till Sverige och det ligger runt 100ms vilket e skitbra.

Valkommen alla svenskar/norrman/(ok danskar med:)

Ha det sa gott!!!

Tusen tack för att du ställer upp och fixat så vi alla kan använda TS hur mycket vi vill med varandra.

Jag har pratat en hel del med mythal och med mina 26 års erfarenhet av spelande så ser jag om någon är seriös eller ej. Och jag kan med rent samvete säga att mythal är seriös.

Tyvärr så har det varit en hel del tomma löften här i tråden och jag förstå att man lätt kan tappa förtroendet för nya start idéer.

Denna TS kommer inte bara vara något tillfälligt som bara rinner ut i sanden. Båge jag och mythical är online många timmar per vecka.

Välkommen att fråga frågor eller vad som grämer er.. Ni alla är självklart hjärtligt välkommna till TS servern.

Skål!!
D.
^^
Hejsan allihop!

Som många redan har sagt så är de kul att se Sverige representerat här i PoE. Jag är relativt ny i Wraeclast men har på sista tiden lagt ganska mycket tid på spelet, mer än på något annat spel sedan gamla Everquest om jag nu ska vara ärlig.

Jag spelar på en ganska låg nivå än så länge. Även om jag har gjort många karaktärer så har jag inte kört någon högre än till 65, så inga kartor än.

Om någon vill snacka lite skit någon kväll så hittar ni mig på BoomBoxing i Standard.
"
Maxumus wrote:
Hejsan allihop!

Som många redan har sagt så är de kul att se Sverige representerat här i PoE. Jag är relativt ny i Wraeclast men har på sista tiden lagt ganska mycket tid på spelet, mer än på något annat spel sedan gamla Everquest om jag nu ska vara ärlig.

Jag spelar på en ganska låg nivå än så länge. Även om jag har gjort många karaktärer så har jag inte kört någon högre än till 65, så inga kartor än.

Om någon vill snacka lite skit någon kväll så hittar ni mig på BoomBoxing i Standard.

varsogod valkommen till svenska TS servern!
IP ar 162.209.98.156
ladda ner TS pa www.teamspeak.com

finns ett grupp kanaler till svensk guillet som Disillusionist har skappat.

gyllen! :)
(tror nog han ska bytta namn dock:)
[FORGE] Guild /view-thread/1664516
[SHOP] /view-thread/393743
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Want to join a MULTI-GAMING community including one of POE's oldest guilds???
==> https://gamersforge.com
Sorry att jag inte varit online de senaste dagarna. Mitt internet la av. Dom borrar å jobbar i källaren i huset jag bor i och pajjade fiber kabeln.

Fick tillbaka uppkopplingen precis.

Mvh.

D.
Kollar läget lite å ser vilka som lever. :D

"EDIT" : Missa inte Team Speak servern vi har.

IP: 162.209.98.156

Kika in..

D.
Last edited by Disillusionist on Sep 22, 2013, 3:19:01 PM
Jag lever!

Vi hade lite tjöt i chatten igår Dis.

Ska bara få tummen ur o installera TS.

Spelar onslaught och Vaal Oversoul Merciless har varit j-t ond o förintat 2 karaktärer.
Startat en ny snubbe, Summoneer.
Roligt att se att så många svenskar spelar. Har inte haft tid o spela på 4 månader men kommer ha mer tid snart. Riktigt sugen på att spela PoE igen, har hänt så mycket sen sist.
Btw har ni någon "globalchannel" som ni hänger på om man inte alltid har tillgång eller kan vara inne på TS? Om inte så skulle jag säga att "4646" skulle vara ett bra förslag, 46 är ju Sveriges landsnummer.
"
Jillys wrote:
Roligt att se att så många svenskar spelar. Har inte haft tid o spela på 4 månader men kommer ha mer tid snart. Riktigt sugen på att spela PoE igen, har hänt så mycket sen sist.
Btw har ni någon "globalchannel" som ni hänger på om man inte alltid har tillgång eller kan vara inne på TS? Om inte så skulle jag säga att "4646" skulle vara ett bra förslag, 46 är ju Sveriges landsnummer.

Tjenare!

Jo vist har vi en egen kanel in-game med. Det är det första som står i Channel Portal kanalen du hamnar i default när du loggar in på TS servern.

Kanalen är: /trade 1973
Orsaken till att vi valt en trade kanal istället för en global beror på att man kan bara länka 3 items i taget i en global kanal.
I en trade kanal som du vet kan man länka upp emot 10 (vet inte exakt men defenetivt flera an bara 3) items per post.

Välkommen in på TS'en!

D. (Dis)

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info