- Swedish Community -

"
"
skmzarn wrote:
"
Mitt konto är länkat med Twitch, så jag kan streama när som helst.

Provade Streama för första gången pricic. Funkade hur bra som helst..

Hm. Varför ser jag inte den där stream-ikonen vid ditt namn? Den bör synas om de inte ändrat funktionen.

Jag har inte en aning. Skall logga in nu och prova igen.

Min Twitch heter: TheDisillusionist

Nu vet jag varför. Ikonen kommer bara upp medanst jag streamar live.
tjupp - harligt o se detta :D

kul att ni ha redan en teamspeak server -- jag har ochsa en har i singapore.
bor i thailand dock....

skicka mig info till servern, vore roligt lira med er.
fa se om det finns nagra som spelar i samma tider som jag :)

aaa just det - jag lirar i Anarchy (som snart blir Standard igen)

pallar inte HC i ett spel som har buggit mekanik som desync hela tiden.
gjorde det ett tag...orkar inte langre....
[FORGE] Guild /view-thread/1664516
[SHOP] /view-thread/393743
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Want to join a MULTI-GAMING community including one of POE's oldest guilds???
==> https://gamersforge.com
Last edited by mythal on Aug 28, 2013, 11:07:35 AM
Jag har en liten superenkel idé på hur vi som har sina karaktärer listade i första-posten lätt skall kunna känna igen varandra i spelet.

Jag menar. Jag har en bra long lista med vänner och det kommer bli ett flertal Svenkar här ifrån som jag kommer lägga till som vän. Det är inte lätt att komma ihåg vem som var vem. Hehe.

Alla som får sitt namn i trådens första-post skriver följande som status-meddelande i spelet:

(Sv):

Och sedan alltid ha dom fem tecknen där och skiva vad man nu vill efter. Lite som en klan-TaG visuellt.

Vad tycker ni andra om det?

Jag har gjort det själv iallafall, så vet ju ni andra direkt att jag är svensk :)

Har spelat i 10-11 timmar nu och kommer spela tills ikväll. Jag har ännu inte sett någon online ännu. Jag spelar just nu i Anarchy, men jag har inget emot att spela Onslaught ihop med en eller flera här ifrån.
Jag har bara en lvl 30 eller något karaktär där. Har inte velat spela HC/Onslaught solo. Så viska i spelet eller något så hakar jag på. :)

Ha de gött så länge.
Trevligt att se lite andra svenskar som spelar PoE. För tillfället så spelar jag i princip bara i hardcore league, där jag har en level 47 Shadow.

IGN: ZeroNova

Ni får gärna adda mig :)
Last edited by ZeroNova on Aug 28, 2013, 11:02:15 AM
"

Alla som får sitt namn i trådens första-post skriver följande som status-meddelande i spelet:

(Sv):

Och sedan alltid ha dom fem tecknen där och skiva vad man nu vill efter. Lite som en klan-TaG visuellt.

hejhopp!
jag e med!
[FORGE] Guild /view-thread/1664516
[SHOP] /view-thread/393743
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Want to join a MULTI-GAMING community including one of POE's oldest guilds???
==> https://gamersforge.com
Väntar ivrigt efter helgen.

Kom igen exiler!!! Det är FREDAG :D

Jag kommer spela i stort sett fram tills söndag :D

(snälla skriv in min föreslagna TaG som första teknen i erat status/beskrivning fält.
TaG'en är följande:(Sv)[i/i]

Jag säger det igen. KOM IGEN :D. Jag vill lira med så många som möjligt och kommunisera med TS3 servern. info om TS servern står i första posten.

D.
^^
^^
"
Väntar ivrigt efter helgen.

Kom igen exiler!!! Det är FREDAG :D

Jag kommer spela i stort sett fram tills söndag :D

(snälla skriv in min föreslagna TaG som första teknen i erat status/beskrivning fält.
TaG'en är följande:(Sv)[i/i]

Jag säger det igen. KOM IGEN :D. Jag vill lira med så många som möjligt och kommunisera med TS3 servern. info om TS servern står i första posten.

D.

Helt skogstokig! Hursomhelst, jag ska kika lite på vad du skrev om tags tidigare, har lite dålig med tid just nu, ska på mitt egna kalas strax. >_<

Återkommer senare.

// PoE's Swedish Hangout (Facebook)
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
någon som är intresserad av att köra 2h rogue party kl 7 ? va gärna en seriös racer men man behöver inte vara kripparrian seriös
This is a crisis I knew had to come,
Destroying the balance I'd kept.
Last edited by Tungsvensk on Aug 31, 2013, 5:11:30 AM
Passar på att bumpa tråden..

Jag saknar folk i TS. Varenda gång jag varit inloggad där så har jag bara sett en enda person där, och denna enda tycks konstant vara AFK.

Jag har chattat och lirat med några av er ändå som tur är. Har haft askul och vill ha mera av det :D .

Loggar in nu :) ses...

D.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info