- Swedish Community -
Uppdaterat och lagt in nya namn i första posten.
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
Trevligt initiativ!
Spelar på Standard och kör gärna i party ibland, högst levlade karaktären är nu 54 men det kommer ju ändras så klart! :) Sen så skulle det vara skoj att återförenas med en snubbe jag spelade en del D3 med som gick över till PoE i closed beta.. Han är medlem på SweClockers men tyvärr kommer jag inte ihåg vad han nickade! :o EDIT: Murveln och Thalothean får ni gärna lägga till, Kör mest på Murveln nu då LS Templar visade sig vara riktigt skoj.. roligare blir det nog när RNG-gudarna ger mig 2 röda och 1 grön sock så jag kan använda LMP som ligger och samlar damm just nu :p Last edited by doofusn on Aug 18, 2013, 5:02:19 AM
| |
Tycker du borde slänga upp en facebook grupp. Pallar inte med att glo in på den här tråden hela tiden >_<
If you read this you owe me an exalt.
If your friends aren't playing Path of Exile, are they really your friends? IGN = @MattFromSweden | |
" Intressant idé. Det har jag inte tänkt på. Återkommer. Edit: Right, startad. Blev denna; https://www.facebook.com/groups/401425949959671/ Uppdaerat första posten med namn och facebook-gruppen. Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54 Last edited by skmzarn on Aug 18, 2013, 7:47:05 AM
| |
^
| |
^
| |
Spelar mest i Hardcore som Melee Mara. Karaktären jag spelar på nu heter RubberbandedIntoVaal. :)
Gött mos. "I didn't leave a mark on history, I French kissed it!"
| |
" Uppdaterat! Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
^
| |
Hej! Jag har gått med i FB-gruppen också. Lirar nästan varje kväll.
Kör Anarchy, för närvarande med en Cyclone Facebreaker Marauder (Grandchest) som nog är den starkaste karaktären jag skapat. Kör maps för tillfället för att se hur långt jag kan levla. Jag har en end game Burning Discharger (Gosche) som jag också tar till ibland. Försöker crafta en 5- eller 6-link Vall Regalia åt honom medan jag spelar med Maraudern, som är i det närmaste klar vad gäller gear. Gosche dör nämligen lite väl lätt och behöver en boost av Energy Shield. Min första Anarchy-karaktär var en Freeze Pulser (McGuillicutty), men han har inte så bra gear och är i princip pensionerad. Last edited by Bizze79 on Aug 20, 2013, 3:56:07 AM
|