- Swedish Community -
Jag spela en Claws/Life Leech karaktär under 1 week race som är flyttad till HC.
Nu söker jag efter ett unikt vapen vid namn Bloodseeker. Vapnet tillhör gruppen för specifik "build enabling". Om jag minns rätt så droppar dom mer än kraftfulla uniks? Hitta en här http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/459431 men den e ju skit dyr...2 exalt, visserligen skriver han själv att den säljs dyrt. Jag är orutinerad på handel, någon som kan uppskatta Bloodseekers värde? | |
Tjena add mig jagarcoollol
började nyss med en ny gubbe för dog nyss på min 25 ranger xD är nybjörare dock men skulle gärna har några att spela med för mina polare tycker inte om detta spelet :p | |
" Hej å välkommen till Path of Exile! Vilken league kör du? Så jag kan lägga upp din karaktär i första posten. Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
Nämen!
Hittade förra veckan tillsist min förste och som jag trodde siste svenske polare i detta spel, och så dyker denna tråden upp! Riktigt bra initiativ, behöver fler att lira med:) IGN SkeouneEsteehrBeBack (lvl 83, onslaught) |
|
Uppdaterat fler namn till första posten. Det finns säkert massor av fel där nu pga att folk dött/bytt main/bytt league etc.
Så ta er gärna en titt och se om ni ser något som ser jävligt fel ut. Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
^
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
^
| |
^
| |
^