DANMARKS største og bedste guild!

Jeg regner med at starte forfra i den nye hc league, hvis det er Nemesis, så er vi da to allerede der:)
vi er nogle stykker der klar på noget guild. men vi forholder os i std indtil de en skynne dag fixer desync :D
@Stodderkonge
Kunne godt være jeg er klar, kommer lidt om på hvor stor guildet bliver og om vi sætter begrænsninger på hvor mange vi kan være guilds vi kan være i.



Men skriv da gerne til Rmpz d. 23 så kan vi snakke, kunne da være fedt nok med et DK guild at hygge sig i :D
"Had they not taken my home with fire, I would not have taken their children." Witch -
Fedt, Stodderkonge! - Og allesammen, få alle jeres venner med også. Vi skal være så mange som muligt! Man skal jo helst kunne logge på hver dag og være sikker på, at der er nogen at snakke med ;-)

Guilden er både for HC og SC (alle leagues), hvis nogle skulle være i tvivl.

Jeg regner også med at starte forfra på en af de nye leagues, når release patch rammer, men det bliver nok også som standard, jeg er mere til pvp, så derfor vil jeg bare gerne hygge mig og skaffe items til den slags :-)

Det lyder jo for vildt med CTF, glæder mig!

"
Rmpz wrote:
Kunne godt være jeg er klar, kommer lidt om på hvor stor guildet bliver og om vi sætter begrænsninger på hvor mange vi kan være guilds vi kan være i.



Men skriv da gerne til Rmpz d. 23 så kan vi snakke, kunne da være fedt nok med et DK guild at hygge sig i :D


Jeg bliver sgu lidt trist, hvis der ikke er mulighed for store guilds :-/
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Last edited by ongZ on Oct 6, 2013, 2:03:59 PM
vi arbejdede os på at lave et dansk community for nogle måneder tilbage vi lavede blanandet path of exile denmark på fb skal nok smide info ind der også så folk ved det men pt er vi en gruppe på 6 danskere der spiller sammen pt some stadig er aktive :)
@Stodderkonge
"
stodderkonge wrote:
vi arbejdede os på at lave et dansk community for nogle måneder tilbage vi lavede blanandet path of exile denmark på fb skal nok smide info ind der også så folk ved det men pt er vi en gruppe på 6 danskere der spiller sammen pt some stadig er aktive :)


Fedt! Nu hvor der ikke er channels som i D2, så er man jo nødt til at arbejde lidt for det :-)

PoE fortjener sgu et godt dansk community.
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
kunne ikke være mere enig :)
@Stodderkonge
jeg er helt sikkert med :)

flytter snart til norge. og kender ikke et øje deroppe, og ingen af mine buddies gider spille poe, så et dansk guild at spille med ville være super fedt :)


Så er vi sgu 27, crazyy!
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
bump
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info