DANMARKS største og bedste guild!

IGN: VANSKABT når der er plads (:
Hej,
Sige lige til når der nu er pladser igen :)
Hej Danske Vikings, såfremt der er plads i guilden kunne jeg godt tænke mig at være med, jeg spiller PT. nemesis league level 71 Discharge templar, jeg savner lidt det sociale+evt et par stykker at farme lidt med. Gir' også gerne en hånd med at hjælpe andre gennem hvis humøret er til det.

Ingame MTMorten

Håber i smider en invite :-)
Her er lige et link til min nice EK marauder. Det er et forholdsvis nemt starter build, og kræver ikke super meget currency for at få op og køre.

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/702864

Sådan Bowfer, er du glad nu? :D
"
Xeppy wrote:
Her er lige et link til min nice EK marauder. Det er et forholdsvis nemt starter build, og kræver ikke super meget currency for at få op og køre.

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/702864

Sådan Bowfer, er du glad nu? :D


Det kan du tro, :) mange tak og glædelig jul
Last edited by bowfer8660 on Dec 20, 2013, 6:12:46 PM
Hej

Hvis der stadig er plads må i gerne kontakte mig.

IGN MP_astro
Hej.

Ville blive super glad for en invite.

InGame: SlemmeSlemmePiger
Last edited by 12siabot on Dec 29, 2013, 5:23:03 AM
Hey guys. Der er 19 pladser frie pt. Vi er en del mere kræsne omkring, hvem vi optager fremover. For fremtiden skal man spille domination/nemesis for at komme med. Standard er tilladt, men man skal også være aktiv på enten domination eller nemesis.

Vi ville gerne kunne lukke alle ind - men det er der desværre ikke plads til og for at der er det bedst mulige miljø i guilden, er det at fortrække, at folk er aktive og spiller de nye ligaer også :)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Last edited by ongZ on Jan 4, 2014, 1:01:05 PM
Har sendt dig en PM (ongZ)

ign: sdam
Hej :)
Jeg kunne godt tænke mig at være med i denne guild.
Jeg spiller som duelist (dualstrike) og er pt. lvl 88 på domination
IGN: Ormentax

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info