DANMARKS største og bedste guild!

Velkommen til guilden alle! Da jeg inviterede folk røg jeg ud 5 gange. Så send en PM, hvis jeg er kommet til at glemme én af jer! Det er bestemt ikke med vilje :)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
invite meg

Surrogate_Whale
Hvis det evt er plass :)

http://www.pathofexile.com/account/view-profile/Corsefied


Ingame nick = Gaupetispe
Send meg en invite om det er plass.

IGN: Phrazz
Sometimes, just sometimes, you should really consider adapting to the world, instead of demanding that the world adapts to you.
Jeg er også frisk
Så har vi fixet en raidcall så der er et chit chat sted

http://www.raidcall.com/client/go?sid=7163771

skulle gerne være et direkte link til download og channel info til vores channel

håber at se jer på

Stodderkonge
@Stodderkonge
Last edited by stodderkonge on Oct 24, 2013, 11:18:40 AM
Jeg vil gerne være med. Bemærk at jeg desværre ikke kan være online i hverdage, undtagen fredag måske. Jeg håber ikke, at det er et problem.

Vil starte på Nemesis I den kommende Weekend.

Når race season 5 går i gang vil det være rart med nogle dkere eller nordmænd at "race" sammen med. Kan ikke lide at race 6 i en party... Vil helst "race" med en duelist og en shadow på grund af item-fordeling. Når en party kommer op på 4 eller mere begynder der at være for meget slåskamp om tingene :D.

(Jeg racer selv som Templar)
Vi havde lige en kortvarig pladsmangel, som nu er løst. Men det resulterede i at jeg slettede nogle invites for at kunne få folk ind, som spillede her i aftes. Skriv en PM til mig, hvis I er en af dem, som jeg har slettet invite på. FireSkull - jeg har invited dig igen, så der venter en invite på dig når du logger på her i weekenden :)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
norsk her. spiller nemesis, for øyeblikket rundt lvl 30
Är Svenskar dissade? :/

Ni får Skåne tillbaks, var inte ledsna. Tror dock ni vill ha dem lika "mycket" som vi! :)
When a banker jumps out of a window, jump after him, that's where the money is.
Last edited by Xpire on Oct 25, 2013, 11:50:51 AM

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info