Danish Corner

Godt at se at der er flere dansker her :)

Jeg har lige hørt om spillet her den anden dag, og har ellers kigget videoer, og læst previws side, må sige at det ser rigtigt godt ud.

Håber vi ses ingame.
Last edited by grufle on Sep 28, 2011, 2:50:03 PM
Goddag naboer. Er ikke overrasket over hvor lang denne tråd er, det viser jo bare at vi kan genkende kvalitet når vi ser det. ;-)
Stay safe!
vildt mange ændringer i næste patch, så kommer der nok mange invites bagefter
Ron Paul 2012
http://www.youtube.com/watch?v=Gg3EptrKOms
why are they ignoring Ron Paul
Stor respekt for de mange ændringer de skal til at implementere. Håber systemet vil blive mere smidigt og tror det er rigtig godt for spillet med ændringerne.

Mht. Keysus'er - I skal være hjertens velkomne til at sprede kærlighed til den danske scene. Hvis jeg bliver ophøjet, vil også mine velsignelser, være til gode for de trængende!

Forresten lagde jeg mærke til at en af spillets bagmænd er svensker. Vidste der var noget bekendt ved spillet! ;)
I appear to be living in "Romance Standard Time". That has to be good! :)
Fantastisk at se så mange danskere!! Jeg er ret sent ude men min kammerat har haft betaen i et stykke tid hvor jeg har spillet lidt og hold da k... hvor er det genialt. Vil krydse fingre for en beta key i den nærmeste fremtid. Håber i nyder spillet lige så meget som jeg vil gøre. :-)
Jeg vil stå jer i evig gæld, hvis i beslutter jer for at invitere mig til beta! ;)

Oh for resten, hej med jer :b
Nogen der vil invitere mig om beta key
Danish Corner hmmmm her må jeg sq da lige sige hejsa :)

kan ikke vente mere jeg glæder mig rigtigt meget til at spille POE !!!
"
lonegunman wrote:
hvor mange friend keys får hver?



Det kommer an på ...

Normal random generated beta friend keys, tilfældig timer - efter held.

Præmie beta keys, for konkurrencer & ingame events.

God beta feedback, giver Chris personlige beta keys.

Desuden bliver der givet beta keys til forskellige sites og ingame claner ( F.eks : clan-DA ).

Last edited by Jetcutter on Nov 15, 2011, 11:10:41 AM

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info