Danish Corner
| Hej!! Jeg så i en anden tråd at vi var et par stykker fra Danmark. Er der nogle af jer der er kommet i betaen? Last bumped on Oct 12, 2023, 4:56:32 PM |   | 
| Desværre ikke :( | |
| Hvis nogle af jer kommer med i betaen, vil i så ikke være søde at invitere mig? |   | 
| Jo, Det ville jeg gerne gøre. Chancen for at komme i er dog ret lille. Men det kunne da være sjovt, at spille med nogle danskere. |   | 
| Landsmænd der interesserer sig for PoE? Uhørt!  Men ja, det kunne være fint også at spille med nogen hjemmefra... Hvis man altså havde adgang |   | 
| Okay troede jeg var den eneste dansker. Er godt at høre der er flere. |   | 
| Vi må jo bare invitere hinanden, hvis en af os kommer ind.  Hvor er i fra i landet? |   | 
| Omkring Vejle |   | 
| Tillykke GuidedBlade! Kunne du ikke lige hjælpe os andre så ? :D Last edited by Knude#0459 on Sep 5, 2011, 12:27:43 PM |   | 
| Min kæreste er kommet ind i beta'en, hun siger det er mega sjovt, har ikke selv testet det da hun bare sidder og gamer :) ...  Så nu er det bare at vente og se hvor lang tid der går før jeg joiner hende ... Last edited by Wyvernic#5645 on Sep 5, 2011, 12:37:15 PM |   |