DANMARKS største og bedste guild!

Vikings: DANMARKs største og bedste guild!

Om guilden:

Dette er en guild for alle danskere. I guilden tales der dansk, og der er et hyggeligt klima. Alle er velkomne på tværs af leagues.

Vi er mange medlemmer, og der er altid nogen online - hvor der er plads til masser af hygge!

Skriv en PM til mig, hvis I vil på venteliste til guilden.

Hop ind på vores facebook side! https://www.facebook.com/groups/693699703983137/requests/?notif_t=group_r2j
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Last edited by ongZ on Mar 13, 2014, 3:08:07 AM
Last bumped on Apr 1, 2023, 6:25:59 AM
Jeg er klar
Hejren / Triceps / Regnbuen / Sarinti / Striglen / Mareridt / Spoegelset / Doktoren / Dobbelganger / Skjoldtrold / Forkynderen
Fedt, PaganDK ;-)

Hvis folk kender nogen, der kunne være interesserede, men som ikke lige tjekker forummet, så del gerne budskabet!

Guilden skal være åben for alle der kan tale dansk, så det er bare om at få fat i så mange som muligt :-)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
"
PaganDK wrote:
Jeg er klar

^
Der er en post på dailyrush angående det samme. Ved ikke om du er bagmanden, men der er i hvert fald nogle flere potentielle medlemmer.
Hejren / Triceps / Regnbuen / Sarinti / Striglen / Mareridt / Spoegelset / Doktoren / Dobbelganger / Skjoldtrold / Forkynderen
"
PaganDK wrote:
Der er en post på dailyrush angående det samme. Ved ikke om du er bagmanden, men der er i hvert fald nogle flere potentielle medlemmer.


Jo, det er mig der inde også. Der er i hvert fald grundlag for en guild bare med Dailyrush-brugerne. Men prøver så lige at få fat i dem, som er på forummet her. Selvom der nok ikke er så mange danskere, der læser med her inde.
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Jeg er klar
count me in ;)
2H Lightning Striker, lvl 94 HC Duelist - ign Draizor
Er klar, men bor pt i Japan (indtil Januar) så min tidszone er rimelig skæv i forhold til DK, men hvis der er nogle no-lifers, der spiller om dagen i DK, så passer det perfekt :)
Fantastisk intiativ!!!

Jeg er helt klar også.. send pm når tiden nærmer sig.

IGN: Just_Another_Exile_II

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info