DANMARKS største og bedste guild!
Velkommen til guilden alle! Da jeg inviterede folk røg jeg ud 5 gange. Så send en PM, hvis jeg er kommet til at glemme én af jer! Det er bestemt ikke med vilje :)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
| |
invite meg
Surrogate_Whale |
|
Hvis det evt er plass :)
http://www.pathofexile.com/account/view-profile/Corsefied Ingame nick = Gaupetispe |
|
Send meg en invite om det er plass.
IGN: Phrazz Sometimes, just sometimes, you should really consider adapting to the world, instead of demanding that the world adapts to you.
|
|
Jeg er også frisk
| |
Så har vi fixet en raidcall så der er et chit chat sted
http://www.raidcall.com/client/go?sid=7163771 skulle gerne være et direkte link til download og channel info til vores channel håber at se jer på Stodderkonge @Stodderkonge Last edited by stodderkonge#4553 on Oct 24, 2013, 11:18:40 AM
|
|
Jeg vil gerne være med. Bemærk at jeg desværre ikke kan være online i hverdage, undtagen fredag måske. Jeg håber ikke, at det er et problem.
Vil starte på Nemesis I den kommende Weekend. Når race season 5 går i gang vil det være rart med nogle dkere eller nordmænd at "race" sammen med. Kan ikke lide at race 6 i en party... Vil helst "race" med en duelist og en shadow på grund af item-fordeling. Når en party kommer op på 4 eller mere begynder der at være for meget slåskamp om tingene :D. (Jeg racer selv som Templar) |
|
Vi havde lige en kortvarig pladsmangel, som nu er løst. Men det resulterede i at jeg slettede nogle invites for at kunne få folk ind, som spillede her i aftes. Skriv en PM til mig, hvis I er en af dem, som jeg har slettet invite på. FireSkull - jeg har invited dig igen, så der venter en invite på dig når du logger på her i weekenden :)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
| |
norsk her. spiller nemesis, for øyeblikket rundt lvl 30
|
|
Är Svenskar dissade? :/
Ni får Skåne tillbaks, var inte ledsna. Tror dock ni vill ha dem lika "mycket" som vi! :) When a banker jumps out of a window, jump after him, that's where the money is. Last edited by Xpire#1522 on Oct 25, 2013, 11:50:51 AM
|
|