Spegel Kompaniet - En svensk guild för dig!

Vi söker nu fler medlemmar inför 3.28 till Spegel Kompaniet som tycker om att tjata på discord och skryta om loot osv, Skriva går också bra! Söker främst folk som INTE är lätt kränkta! Vi har en tendens till rå humor! Skicka ett DM eller skriv på tråden så löser vi discord invite osv!

Lite regler och info.

❗ Vi är en svensk guild där vi skriver och pratar på svenska primärt

❗ Vi accepterar inte att man använder sig av RMT eller bottar i spelet utan att man följer GGG's ToS

❗ Vi använder oss utav Discord primärt för att kommunicera med varandra, guildchatten har en tendens att ignoreras!

❗ Och till sist den viktigaste regeln! Ha roligt 🙂
Last bumped on Mar 2, 2026, 10:19:22 AM
Hej på er,

Blir lite långt meddelande här men...
Söker en ny guild efter att ha varit borta ett par månader då min bästa vän och personen som jag spelat över 4000 timmar POE med tog sitt liv dagen före julafton.

Jag har haft svårt att sätta mig vid datorn och vara på Discord efter det. Hoppas nu att kanske hitta glädjen i spelet igen efter allt som har varit.

Lite om mig, jag är 47 år gammal gift och har barn, så det vanliga Svenssonlivet. En gång i tiden en lovande baskettalang och har en passion for dataspel, främst POE då dom jag spelat en hel del.

Om ni kan tänka er att ha mig i guilden så spelar jag gärna med er nu när 3.28 sätter igång på fredag,

Ni får gärna kontakta mig på Discord där jag heter Diarchos#3556

Tack på förhand
MVH
Dia

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info